دخيا ميخواهد به رئال برود

۴۳۷ بازديد

دخيا مي خواهد به رئال برود.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از Goal، منچستريونايتد بايد بين دو راهي فروش در اين تابستان و يا راهي شدن او به مادريد با پايان قراردادش در فصل آينده انتخاب كند. از دخيا به عنوان جانشين كاسياس ياد مي‌شد و از اواسط فصل، شايعات مبني بر علاقه رئال به خريد او شنيده مي‌شد.

خانواده ي دخيا در اسپانيا زندگي مي‌كنند و پيش تر نامزدش گفته بود كه او از زندگي در منچستر خسته شده و مي‌خواهد به مادريد بازگردد. ستاره اسپانيايي نقش بي بديلي در دروازه منچستر داشت و در پايان فصل نيز به عنوان بهترين بازيكن تيم انتخاب شد با اين كه به او توصيه شده 2 سال ديگر در ليگ برتر بماند و پيشرفت كند، ولي او قصد دارد به مادريد بپيوندد.

Goal مدعي شد كه او به شياطين سرخ اعلام كرده كه قصد جدايي دارد و يونايتد نيز خود را آماده ي فروش او مي‌كند. فان خال در نيم فصل، ويكتور والدس را به خدمت گرفت و همچنين شايعات حاكي از علاقه ي او به جذب كيلور ناواس، دروازه بان كاستاريكايي رئال مادريد است. در صورت انتقال دخيا به رئال، او پس از ديويد بكام، رود فان نيستلروي، گابريل هاينزه و كريستيانو رونالدو، به پنجمين بازيكني تبديل خواهد شد كه از يونايتد راهي رئال شده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.